De integratie van UPC en Ziggo kost de komende drie jaar naar verwachting circa 450 vaste arbeidsplaatsen. Daarnaast zullen enkele honderden tijdelijke en externe contracten niet worden voortgezet. De Ondernemingsraden van UPC en

...

Digitaal marketingbureau MediaScience start met een outdoor campagne via programmatic buying. Hiermee is het marketingbureau wereldwijd het eerste bureau dat snelweg reclame programmatic inkoopt. Samenwerkende partijen

...

NOSop3 gaat zich nog meer richten op online-activiteiten. Dat is mede het gevolg van het besluit van de NPO om te stoppen met de lange tv-uitzending op NPO3. De korte televisiebulletins gaan overigens wel door. Die worden

...

Onderstaande tabel omvat de kijkcijfers voor de regio Vlaanderen en Nederlandstalig Brussel.

Specificaties die van toepassing zijn:

  • 4 jaar en ouder + eventuele gasten in Vlaanderen en Nederlandstalig Brussel;
  • Hoogste
...

2.534.000 kijkers stemden zondagavond af op het door Endemol geproduceerde spelprogramma 'Postcode Miljoenenjacht'. Daarmee behaalde de uitzending een absoluut kijkcijferrecord sinds de start van het programma in november 2000

...

Waar gaat de grafische industrie heen? Hoe zullen wij communiceren in 2025? Dit zijn de kernvragen die centraal staan tijdens het congres dat het VIGC, Kenniscentrum Grafische Innovatie, op 16 april organiseert. Een panel

...

"Het nieuwe Ziggo kiest doelbewust voor de Berlusconi-zender ten nadele van de publieke zender Rai 1", dat zegt een protestgroep die vecht voor behoud van de Italiaanse publieke tv-zender Rai 1. Op 1 april wordt het

...

De start van Eurosport Benelux' lokale productie van de MotoGP heeft de sportzender de beste zondag van dit jaar opgeleverd. De race in Qatar behaalde een marktaandeel van 2,6%, waarmee Eurosport de 9e zender van Nederland

...

Interactieve video gaat de komende jaren een grote vlucht nemen; ruim 60% van de Nederlandse marketeers wil hier binnen drie jaar gebruik van maken. Dat blijkt uit de derde editie van de Online Video Monitor, een onderzoek dat

...

Onderstaande tabel omvat de kijkcijfers voor de regio Wallonië en Franstalig Brussel.

Specificaties die van toepassing zijn:

  • 4 jaar en ouder + eventuele gasten in Vlaanderen en Nederlandstalig Brussel;
  • Hoogste kijkcijfers van
...
Copyright © 2015 luistercijfers.nl | Gebruik van luistercijfers.nl en/of haar diensten impliceert aanvaarding van onze gebruiksvoorwaarden. Meer weten over ons privacy- en cookiebeleid? Klik dan hier.
Maak gebruik van onze zoekfunctie voor het gericht zoeken naar een artikel of onderwerp in ons bestand. Vul uw zoekterm in en druk op enter.
Mediakalender: 14.04.2015 Stoomcursus 'This = TV' van SPOT | 12.05.2015 SPOT: Expertsessie Targetted TV Advertising | Meld uw activiteit gratis aan. Gebruik ons contactformulier.
Mediapartners: Radio Active Blog: weblog met de laatste nieuwtjes op het gebied van radio. Nieuws over programma's, stations en presentatoren. Word ook mediapartner! Meld u aan en informeer naar de mogelijkheden.
Adverteren op luistercijfers.nl betekent: snel en gemakkelijk uw campagne online. Uitsluitend betalen per klik en een vast vooraf afgesproken budget. Start uw campagne vandaag nog!
JSN Sky template designed by JoomlaShine.com