De eerste handshake tussen aartsrivalen Dennis Moerman (Oscar Willems) en Roel Thevenage (Louis Talpe) is een feit. Gemiddeld 607.008 kijkers (live +2) zagen hoe de spitsen op de teambuilding langzaam maar zeker vrienden werden. De vierde aflevering was daarmee goed voor een marktaandeel van 29,6%

...

Net als in voorgaande jaren heeft ook in 2014 ruim 96% van de adverteerders die in strijd met de Nederlandse Reclame Code hebben gehandeld, de reclame-uiting aangepast of ingetrokken naar aanleiding van de uitspraak van de Reclame Code Commissie. Dat blijkt uit het jaarverslag van de Stichting

...

Widespace, gespecialiseerd in mobile brand advertising, lanceert StreamView, een nieuw advertentieformaat. Het nieuwe videoformaat combineert creatieve en merkpositioneringsmogelijkheden van videoadvertenties met het substantiële bereik van premium branded omgevingen van Widespace. Hierdoor zou het mogelijk

...

VAR heeft enkele opvallende resultaten uit de kaderledenstudie 2015 van onderzoeksbureau TNS belicht. In het onderzoek geven 1.250 beslissers uit het Belgische bedrijfsleven uitgebreid inzicht in hun dagelijkse mediagebruik. Radio scoort met 93,8%, net als in 2013, wederom hoog in bereik bij

...

Tijdens de jaarlijkse Lintjesregen is Omroep MAX-baas Jan Slagter benoemd tot Officier in de Orde van Oranje-Nassau. Hij kreeg de onderscheiding vanochtend in het Stadstheater te Zoetermeer opgespeld door Burgemeester Charlie Aptroot.

De onderscheiding wordt Slagter toegekend vanwege zijn

...

De radiocommercial 'Lekker zwemmen met vriendinnen' van Fonds Slachtofferhulp is genomineerd voor de publieksprijs van de RAB Radio Advertising Awards 2015. Volgende maand wordt de zesde en laatste genomineerde bekend gemaakt en op 11 juni wordt de winnaar van deze publieksprijs bekendgemaakt.

In de

...

Telegraaf Media Groep (TMG) en House of Orange (John Ewbank en ALDA Events), organisator van The Flying Dutch, hebben bekend gemaakt samen te werken aan de ontwikkeling van een 'nieuw, innovatief publishing platform als dagelijkse bron van exclusieve, waardevolle content'. Het platform wil

...

De eerste twee finalisten van 'Belgium's got talent' zijn bekend: de lenige danser en acrobaat Cedric Landrieu en de jonge acrogymnasten van TK Werchter pakten meer dan één miljoen kijkers in. De live-uitzending op vrijdag werd door gemiddeld 939.248 mensen gevolgd. Goed voor een marktaandeel van

...

BrandDeli en de interactieve online muziekzender WildHitz gaan met ingang van 1 mei 2015 een samenwerking met elkaar aan. WildHitz zal haar sales activiteiten onderbrengen bij mediabedrijf BrandDeli. Met de uitbreiding van het portfolio versterkt BrandDeli haar online propositie binnen de

...

Advertising Design Creativity the Netherlands (ADCN) en Q-music gaan samenwerken om Nederlandse marketing en media teams creatiever en innovatiever te maken met betrekking tot radio advertising. Het doel is om de impact van radio advertising te vergroten, door Nederlandse merken uit te dagen de unieke

...
Copyright © 2015 luistercijfers.nl | Gebruik van luistercijfers.nl en/of haar diensten impliceert aanvaarding van onze gebruiksvoorwaarden. Meer weten over ons privacy- en cookiebeleid? Klik dan hier.
Maak gebruik van onze zoekfunctie voor het gericht zoeken naar een artikel of onderwerp in ons bestand. Vul uw zoekterm in en druk op enter.
Mediapartners: Radio Active Blog: weblog met de laatste nieuwtjes op het gebied van radio. Nieuws over programma's, stations en presentatoren. Word ook mediapartner! Meld u aan en informeer naar de mogelijkheden.
Adverteren op luistercijfers.nl betekent: snel en gemakkelijk uw campagne online. Uitsluitend betalen per klik en een vast vooraf afgesproken budget. Start uw campagne vandaag nog!
JSN Sky template designed by JoomlaShine.com